Zynpsare 4,5 aylık bebem sabah 6:30 da uyandı sanki sabaha kadar deliksiz uymuş gibi bu saat oldu tüm neşesiyle uyanık ben ayakta uyuyorum bu bebelere uyku yüklemesi falan yapılıyor mu acaba 😅
mnakrkt Zynpsare maşallah canım nazar değmesin 4ay atağı atlattınız sanırım ondan rahattır belki bebişte 😂😂❤️❤️❤️❤️
Zynpsare mnakrkt atlatamadık atlatamadık bizim gündüz uykuları 40 dk oluyordu ama üç dört sefer uyuyordu şimdi berbat oldu gece desen Allah’a emanet gerçekten yordu beni 4. Ay bir bebem daha var bir de ilgilenmem gereken