yavrusununannesii 7gun gecikti hiç böyle olmazdi kan testide verdim gebelik yok gözüküyor ne olabilir bilgisi olan var mı
Hiilyuss yavrusununannesii emziriyorsanız olabilir, kilonuz varsa olabilir, havalar çok sıcak ondan bile olabiliyor