22 yaşında erkek kardeşim var panik atak teşhisi kondu uyuyamıyordu uykuya dalınca irkilerek uyanıyor elleri titriyor öleceğim ben az kaldı diyor telkin edemiyoruz. İlaçları var dğzenli içmesine rağmen böyle oldu. Bi ara iyiydi ilaçları ilk içtiğinde. Şimdi yine uyuyamıyor dalacakken irkiliyorum diyor. Dozu mu yetersiz geldi yoksa başka bişey mi var alanında en iyi özele götüreceğiz kardeşimin neyi var sizce ? Kendine zarar vermesinden korkuyorum basım geçecek bu