esmaugurrr Hanımlar süt sağarken göğüs acıması normal mi acaba yani çok acıyorsa flanş ölçüsü yanlış biliyorumda hassasiyet olması normal mi sonuçta bebekte sürekli emiyor ve uygun flanş ölçüsünü nası anlayabilirim bakınca göğüs ucu normal duruyor içinde
sibeldogu esmaugurrr acıması normal değğil bir yerde bir yanlışlık vardır 22 ay sağım yaptım hiç acı olmamıştı bende
fdmry esmaugurrr aynı durum bende de var flanş ölçüsünden ötürü olduğunu söyledi emzirme danışmanım yara içinde kalıyor göğüsüm sağım sonrası