Ayy canım aynıyız benim de bebeğim 3 gün önce 2 aylık oldu ayın 23 de adet oldum 8 gün sürdü bitti ayın 3 ünde şarıl şarıl birden adet oldum ve hala da oluyorum nasıl oldu şok içindeyim acaba bende mı doktora gözüksem kızlar çünkü oldum bitti 8/9 gün sonra tekrar şarıl şarıl adet oldum birden