Kızlar selam doğum yapalı 2 ay oldu. Vajinal doğum gerçekleştirdim. Kanamam 40 günden uzun sürünce doktoruma gittim. Doktorum dikişlerin dümdüz olması gerekirken etlerin aradan börtlediğini, benim yapımla alakalı olduğunu , 20 gebelikten 1infe göründüğünü söyledi. Çaresi ise lazerle orayı düzeltmekmiş. Ben de korktum açıkçası. Aranızda başına bu gelen var mı ? Süreç nasıl ilerledi