Kızlar bebeğimin 6 ay kontrolünde idrar kültürü alındı ve idrarında mikrop üremesi meydana geldi bunun için de doktor bu antibiyotiği verdi açıkçası çok ilaç kullanma taraftarı değilim bu sebeple sorum kullananlarınız var mı lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız doktor mutlaka kullanmamız gerektiğini söyledi evet kullanmayı düşünüyorum bir nebze de olsa böyle dediği için ama yine de bebeğine kullanan anneler cevap verirse çok memnun olurum