merveyavuzakyol Geceleri sürekli emzirmeye kalktığım için uykuzsuzluktan şiddetli baş ağrısı çekiyorum benim gibi olan var mı endişeleniyorum doktora gideyim diyorum sanki başımda atlılar geziyor parolda bir işe yaramıyor
ysm53 merveyavuzakyol ben de öyleyim son 1.5 atdır iki saatte bir bazen saat başı uyanıyor ne kadar uyursam uyuyayım hep bölük pörçük olduğu için gün boyu 3-4 parol içiyorum gelen kesintisiz 4 saat uyudu ben de uyumuşum yemin ederim parçalı 7 saat uyumaktan daha iyi geldi. Maalesef emzirirken başka bir şey de kullanılmıyor.
Pamukhanim_ merveyavuzakyol bende aynıyım bazen gece 12 den sonra yarım saate bir kalkıyorum başım çatlıyor migren var bide parolda fayda etmiyor ben migren taşı kullanıyorum biraz geçiriyor