Kizlar sütüm artık yetmiyor ek gıdayı asla severek yemiyor suan bile ağlıyor çünkü ac ama sütüm yetersiz be yapsam çoğalmadi. Artık mamaya başlamak istiyorum peki siz kafanıza göre mi mama aldınız doktor mu dedi doktor randevusuna 2 hafta kaldi bu yüzden yarın mama alacağım hangi marka almalıyım ve 8 aylık bebek hangi marka biberon kullanır tavsiyeniz var mi,emzik dahi kullanmadı zorlanacakmjs gibi hissediyorum