Kızlar dün test yaptım evde ilki pozitif çıktı ardından ayrı saatlerde 4 tane daha yaptım negatif neyse kan vereyim dedim 2.30 çıktı bazen kanda gebe olsan bile çıkmaya biliyormuş ama ardından yaptığım testlerde pozitif çıkması gerekmezmiydi? Art+med markası bu arada. Yani şöylede bi durum var testin son kullanma tarihine baktım daha var ama çoktandır evdeydi sonradan yaptığım diğer 4 tanesini yeni aldım yaptım 4+ kan negatif 1 pozitif var neye inanayım😒