gulayada geçmiş olsun. benım kızımda geçenlerde düştü. sırt üstü düşmüştü yataktan ama kafasının önü ve arkası sısmıstı. bız tomografi cektıremedık hareketsız durmadı. röntgen de bısey çıkmamıştı. hastanede takıp ettıler 1 buçuk saat eve geldık 5 buçuk saat uyutmadım. doktor kusması, kulaklarından sıvı gelmesı, göz kayması, burun kanaması olursa bekletme hemen gerı getır demişti. bıde gece saat bası uyandır bılıncı yerınde mı kontrol et demişti