aylakaya29 Asla üzme kendini, bazen olmayınca olmuyor kendini bu yüzden kötü hissetme. Emzirme ne kadar kolay gözükse de psikoloji konusunda çok yoran bir eylem. Benim çok tanıdığım var ne yaparsa yapsın sütü artmayan yani olmayınca olmuyor bazen zorlamanin anlamı olmuyor. Kızım yeni doğanken göğüslerimi parçalanmıştım emsin sütüm gelsin diye o sıra destekli mama veriyordum. Şimdi diyorum şuan ki aklım olsa kendimi bu kadar hırpalamazdim emdi emdi olmadı mamaya devam ederdim. İnsan emzirmek istiyor ama anne iyi olunca bebekte iyi oluyor işte tam bu yüzden bazen zorlamanin gerek olmadığını düşünüyorum. Ben emzirdim evet ama o kadar çok yıprandım ki çok zor kestim memeyi, siz kendinizi asla kötü hissetmeyin. Burda önemli olan bebeğin sağlığınin nasıl olduğu süt mu yok bırak mama içsin bebek iyi olsun da gerisi boş emin ol kafani rahatlattiginda herşey daha kolay oluyor. Bu şekilde süt stresine girme bu da azalmasinda etkili olur. İçini ferah tut bebeğinle bu günlerin değerini bil doya doya yaşa kendini asla yıpratma eminim ki çok güzel annesindir.