acemiaanne Bir kaç saat önce ayak parmağının kızardığını fark ettik dokununca ağlamıyor ama tedirgin oldum 4-5 gün önce tırnağını kesmiştim etki mi etti
bossmomm acemiaanne sinek ısırmış olabilir 4-5 gün önce kesmişsiniz onunla alakalı olsaydı o gün kızarırdı ☺️
eymenku acemiaanne eğer çorap giyiyorsa çorabın içinde ip çıkıntısi olmasın ona dikkat ederek edin çok minik minik buz koyabilirsiniz
tonymontana acemiaanne ip ya da sac dolandi mi ya da darbe aldi mi bunlar disinda bir ihtimal iltihap ya da alerjik olabilir aklima baska bisey gelmiyor onemsiz bir durum da olabilir ama en azindan iciniz rahatlat
acemiaanne bossmomm Biri tırnak kesmekten değildir demiş ama dokununca da ağlamıyor Sinek olabilir belki ama korktum açıkcası
derinmoms23 acemiaanne tırnağını çok derin kesmişsin ilkte anlaşılmaz zaten snradan kızarıyor. Birde tırnağı çektiysen dibinden iyice apse yapmış. Tırnak kesim kısmı belli zaten. Fito krem sürün çabuk toparlar. Ama yinede doktora danışın derim başka bir durumda olabilir.
Merhaba05 acemiaanne tırnağını çok dipten kesmişsin tırnak batması olmuş. Eskiler dolama derler. Aslında antibiyotikli kremle geçer ama bebek küçük belli ki o yüzden antibiyotikli krem olmaz. Fito olabilir belki iyi gelir ama doktora sorun mutlaka.
24-10-2023 acemiaanne arı sokmuş olabilir geçenlerde oğlumun parmağı da öle oldu biraz buz koyun yavaş yavaş normale döner