Gunisigin iyi geceler kusura bakmayın ama çokmu evhamlıyım yoksa endişelenmeliyim bilemedim yardımcı olursanız sevinirim bebeğim daha 1 aylık 3 gündür tükürükle beraber baloncuk çıkartıyor ve bugün çok salyası aktı sizce normal mı başına böyle bişey gelen varmı? normalde diş çıkarma döneminde olur die biliyorum ama 1 ay çok erken değilmi 😞
Melisahsendursun Gunisigin 30.gunluguz benim kizimda 3 gundur salyasi akiyor dudaginda baloncuklar yapiyor bende surada bekleyim barrimm
lgulay Benim kızım 30 günlük bile değildi baloncuk yapıp salyası cardı internete bakınca olumsuz şeyler okuyup doktorumuza gitmiştim olabilir sıkıntı değil demişti bide kilolu bebeklerdede olurmuş ve dişimiz 5 aylıkken erken çıktı
Gunisigin lgulay internetten bakınca bende dün hiç uyuyamadım 😞 inşallah önemli bişey değildir erken diş çıkartmakla alakalıdır inşallah