Selam kızlar .
Sorum şu ki göbekten tüpleri bağlatan var mı ?
Ben 3 normal doğumum oldu .
Sezeryandan korktuğum için cesaret edip 2 işlemi aynı anda yaptıramadım .
Şimdi de tüplerimi bağlatmak istiyorum .
Göbekten . Var ise süreç nasıl ilerledi
Hastanede yattınız mı ?
Güvenilir bi yöntem mi ?
Emzirme döneminde iseniz emzirebildiniz mi ?
Deneyimleyenler yorum yaparsa şimdiden teşekkürler ❤️