En son 29 Haziran da adet oldum kızlar. 8 gün gecikme oldu. Erken gebelik ve kaset test aldım negatif . Uykularım bozuldu . Stres yapıyorum. Hamile kalma gibi şüphe söz konusu da değil. Kasıklarım çok ağrıyor . Sizce ne yapmam lazım. Kan testi en iyisi değil mi .