Ben hamileyken almıştım çok istemiştim . Çünkü düşüncem şuydu mutfakta iş yaparken bile yanımda bana bakıp sallanabilir . Bazen uykuya daldığında bırakıyorum üstünü örtüyorum bazen de etrafına bakınsın diye işlevine göre verilecek bir para ama bu benim kişisel düşüncem her bebek farklıdır sonuçta . Ama biz çok memnunuz 🙏🏻