alperege kilosu gayet normal değil mi? Kızım 2090 gr doğdu 34 haftada doğdu ama 32 uyumluydu. En son 3. Ay kontrolünde 4500 gramdı doktorumuz kilo alımı çok güzel sütün yeterince besliyor kilo aldırıyor kesinlikle mama kullanma diyor her seferinde. Bir hafta sonra 4 aylık olacak muhtemelen Şuan 5100-5200 civarı falan kilosu dışarıda gören soran 4 aylık olduğunu duyan herkes aa ne kadar minik diyor ama ben bebeğimin diğer bebeklerle kıyaslanmaması gerektiğini biliyorum. Önemli olan bebeğinizin doğum kilosuna göre iyi kilo alıp gelişme göstermesi. Düzeltilmiş ayına göre kilosunu vs düşünmeniz lazım diğerleriyle kıyaslarsak veya çevreyi dinlersek daha çok üzülürüz. Bu arada sağımda çıkan süte bakmayın bebeğin emmesiyle o aynı değil kesinlikle. Hiperlaktasyon yaşamış birisi olarak artık sağımda neredeyse hiç sütüm çıkmıyor ama bebeğim emdiğinde gayet güzel doyuyor kilo alımı ve çişli bez sayısı güzelse dert etmeyin. Bu arada bebeğim küvözden çıkarken yoğunbakım doktoru bize bebeğiniz küçük diye daha hızlı ve fazla kilo almasını isteyebilirsiniz ama alması gerekenden fazlasını alması da iyi bi durum değil çocuğa kilo aldırcam derken başka sorunlara sebep olursun aylık yeterli şekilde kilo alıp doğum kilosuna göre iyi artış gösterdiği sürece fazlasına gerek yok demişti