Arkadaşlar bebeğim 9aylık gün içinde 3kere falan aptamil mama veriyorum mememi emmiyor ve sütüm çok azaldı doyuracak kadar çıkmıyor sadece gece emziriyorum. Sorum şu aptamil mama kötü bir mama mı ?içerik olarak? Chat gbt güzel yazdı diye aldık ama kimse önermiyor Sanki golden goat falan çıkıyor hep karşıma