Mukaddes_5 ayaklarını yere sallanır değil yüksekte tutmalısın bol su içmelisin doktoruna mutlaka fotoğraf at sor varis çorabı verebilir ve ödem atıcı bir ilaç var onu verebilir ama doktorunun mutlaka haberi olsun. İlk doğumunda ayaklarım o kadar şişti ki ev içi terlikleriyle dışarda dolaştım en son kalp damar cerrahine muayene ol dedi doktorum eşim Peygamber efendimizin uyguladıpı bir yöntemi uyguladı hemen geçti sirkeyle ayaklarıma mesaj yapmıştı. 2. Doğumunda ilk kadar olmadı ama yinede oldu doktorum her gün foto istedi 10 gün sonra kendiliğinden geçti çok şükür