Bebegimm1 bacım koklatıyon mu napıyon 🤣 ben biraz fazla kullanıyorum her gün yıkıyorum şampuansız da yıkamam lazım Arada ama içim rahat etmiyor normal yıkayan birisi için en fazla 2 ay yetebilir diye düşünüyorum 😅 canım şey yap ben arada öyle yaptım kafasını şampuanladım biraz öyle beklettim o sırada vücudunu yıkadım sonra saçlarını duruladım inanın bizim çok kısa sürede uzattı bizimkine de kız mı diye soruyorlar hep 😅