barbiee_ biz lazımlıkla başladık ama lazımlık hem klozet adaptörü de oluyor. Bugün 8.gün ilk 2 kakası hariç hepsini klozete yapıypr. Lazımlık istemiyor. İlk kaka alıştırma külodu a 2.kaka lazımlığa oldu ama lazımlık ta çok ağlıyor. Klozet için aldığınız aparttw çıkıntı olsun dikkat edin. İlk başta her yere sıçrıyor yoksa çiş. Ben ilk gece alıştırma külodu giydirdim ama bir b.ka yaramıyor. Hepsi taştı. Gereksiz yani. Ben yatak koruyucu var ondan almıştım geceye. İşeyince hemen çarşafı ve onu değişiyordum. Şuan alezde aldım. Altına koruyucu yerleştiriyorum (alt açma örtüsü gibi) üstüne alez takıyorum. Taşarsa ve gece kalkarsa hemen çarşafla alezi çıkarıp, koruyucunun üzerine çarşaf takıyorum. Çok rahat oluyor bu şekilde. Alıştırma külodu çok gereksiz bence.