ela000 Hanımlar bebeğim 10 gün Sonra 3.5 aylık olacak ve biz 8 saatlik şehirlerarası yolculuk yapacağız bebegimizide bilet almayı düşünüyoruz pusette mi rahat olur nasıl götürebiliriz bu konuda tecrübesi olanlar paylaşabilir mi
acemiaanne ela000 Ben bebeğim iki aylıkken 18 saatlik yola çıktım yastık ve minder getirmiştim kucağımda ve minderde yatıyordum pusette uzun süre durması sağlıklı değil bence
tonymontana ela000 bence cok zor olur hem sizin acinizdan hem de otobusteki diger insanlar acisindan ucak daha mantikli geliyor bana her yere max 2 saatte gidiyoruz
kutka ela000 gece yolculuğu kolay oluyor bebeğe de bilet alırsanız rahat olur tabi ben hiç puset kullanmadım minderlerle yatak yaptım ama uyumuyorsunuz sürekli tutmanız gerekiyor kucağımda tutarak götürmüştüm 3 aylık 9 saat yol
ela000 @kutka bilet alacağım minderde yatırmayı düşünüyorum puset banada sağlıklı gelmiyor iki büklüm oluyorlar bebekler orda