kereminannesiyim munckhim kullanıyoruz 3 ayı geçmiştir. Bazen içine ayran yapıyorum az bir şey içsin diye yada kefir koyuyorum. Kefir kokan bir şey 🤦🏻♀️ ona rağmen koku sorunu yaşamadık. Akıtma problemi de yok. Bizim ki 10 aylık olduktan sonra oyun olsun diye ağzında biriktirip akıtmaya başladı sadece 😂