prenses_annesiiii Kızlar bende spiral vardı bir tane kızım var 6 yaşında 2. Düşünüyoruz ama spiral cikarali 5 ay oldu olmadı acaba bir sorunmu oluşturdu spiral ):
bittercikolata__ prenses_annesiiii Biraz bekle canım normal. Çünkü bizde 2..bebeğimizi düşündük prezervatif ile korunuyorduk 4 sene boyunca sonrasında bıraktık 10 ay olmadı çocuk doktor 1 sene normal 1 seneyi geçerse bı doktorla görüşmeniz lazım dedi ama gerek kalmadı çok şükür
Prensesannesi32 prenses_annesiiii sabret doktorlar 1 yıl içinde olabilir diyorlar uzun sure korunuyoz artı yas ilerliyo yumurta rezervi dusuyo ondan geç kalma ihtimali oluyor stres yapma