iyikianneyim55 gebeliğin gidişatından bilinir aslında gerekli olup olmayacağını. Mesela ben ikiz gebeliği yaşıyordum. Anneme dedim ki erken doğma ihtimali var, prematüre olurlarsa emme problemi yaşarız sütümü sağmam gerekecek yüksek ihtimalle derdim. Annem doğurmadan alma diyip diyip durdu nitekim doğurduğumun ertesi günü almam gerekti çünkü prematürelerdi ve küvezdelerdi benim sütümü sağmam lazımdı. Ama bu ikiz oldukları için öngörülebilir bir şeydi. Şahsen tekil gebeliğim olsa erken doğum riskim de yoksa doğumdan önce almazdım sağma makinesini