Merhaba umarım sorunuza istediğiniz cevapları alırsınız ama ben tecrübenize dayanarak farklı bişey sormak istiyorum🥹 43 gün oldu doğum yapalı ve bende 10 gün sonra ilk defa spiral taktıracam. Siz kaç sene kullandınız? Veya takılı olduğu halde korunmaya devam ettiniz mi yine de?