Merhaba lütfen yardımcı olun arkadaşlar kızım 13 aylık ek gıda surecıne başlarken çok özenerek başladım meyve ve sebzelerı teker teker tattırarak ama yemedı en başından berı yemıyor sadece anne sütüyle gecırıyor ağzına aldıgı an ya elıyle ya dılıyle çıkarıyor artı sabrım kalmadı bagırıyorum arada oda korkuyorum aglıyorum bende yedı aydır kilo alımı durdu tamamen hatta bır ıkı kilo fa verdı çok üzülüyorum ne yapmam lazım