firsttimemom Bebeğime ilk kez aşı yapılacak, 2 aylık. Aşıları çocuk doktoruna götürüp mü yaptırmalıyım yoksa sağlık ocağında mı? Sağlık ocağında doktor mu yapar hemşire mi? Hangisi daha iyi olur hastaneye doktoruna mı götürsem?
esay22 firsttimemom gecen hafta sağlikocağinda yaptırdim hemişere yapti ayrica 4 cocuğumun aşisini da sağlikocağinda yaptirdim hic sorun yasamadik cok sukur
bossmomm firsttimemom sağlık ocağı sizi aramıyor mu ? Aile hekiminde yapılıyor bu aşılar. 2. Ay aşısı üç tane olucak biri kola iki tanede iki bacağına
firsttimemom tonymontana hastanede yapmıyorlar mı acaba? Sanki sağlık ocağındakilere güvenemiyorum nedense
tonymontana Yusufagahinannesi bizde yapmiyorlar ozel hastane oldugu icindir belkide sadece ozel asilari disardan alip hastanede yaptiriyorum
Yusufagahinannesi tonymontana doğduğundan beri (4yaşında şuan) tüm aşılarını özel hastanede yaptırıyorum. Özel aşılarıda devletin karşıladığı aşılarıda. Hangi şehirde hangi hastanede yapmadılar ? Bu zamana kadar kaç ayrı hastaneye gittim yapmayan duymadım hiç
Yusufagahinannesi Ben bi kez sağlık ocağında yaptırdım sadece onun dışında hep hastanede yaptırırım. Zaten ilk aylar hep kontrolleri oluyordu denk getiriyordum onun dışında da zaten aşılar seyrekleşti o günlerde hem götürüp rutin boy kilo kontrol ettiriyordum hemde içime daha çok siniyordu. İlk oğlum 4 yaşında hep böyle yaptım. Şuan 2. Bebeğim önümüzdeki hafta 2 aylık olacak onda da böyle ilerlerim. Hastanede daha çok içime siniyor hemde dediğim gibi boy kilo güncel durumuna baktırıyorum