firsttimemom Bebeğime ilk kez aşı yapılacak, 2 aylık. Aşıları çocuk doktoruna götürüp mü yaptırmalıyım yoksa sağlık ocağında mı? Sağlık ocağında doktor mu yapar hemşire mi? Hangisi daha iyi olur hastaneye doktoruna mı götürsem