Kızlar burada yaşayan var mı? 3-4 gündür sular yok. Perişan ettiler kaç defa aradık dalga geçer gibi sularını verildi depo dolacak diyorlar. Ne yapıcaz böyle mahvolduk ya zaten aşırı sıcak sular yok satın suyla ne kadar idare edicez. Diski ye yazıyorlar ama nafile adamlar içme suyu getiriyoruz diye instagramdan gönderi paylaşmışlar ulen sen ilk önce normal şebeke suyunuzu ver. Çocuklarımız perrişan oldu.153 tekiler su verildi diyor bşzke dalga geçiyorlar ne yapıcaz böyle ya sürekli böyle mi olacak bi elektirik gidiyor bi su sözde Büyükşehir gelişmiş şehir sular yok ya