rabiabost Merhaba arkadaşlar bebeğim üçüncü ayini doldurdu rota aşısı yaptıracağım ateş vs yapıyor mu acaba?
zencefillikurabiyeadam rabiabost dr sormuştuk rota ateş yapmaz dedi. 2 doz rota aşısı yaptırdık biri menenjitle diğeri 5li karma aşıyla birlikte. Menenjitle yapıldığı gün ateşi çıktı (menenjitten dolayı) 5li karma aşıda çıkmadı
gokcen_ rabiabost Bebekten bebeğe değişir canım ama benim bebeğim de ateş veya başka yan etki yapmadı.Menenjit aşısın da ateşi çıktı
gokcen_ rabiabost 3./5.ayda yaptırdık 13.ayda da son dozunu yaptıracağız.aşı adları da Nimenrix ve bexsero yaptırdık