İnsanın eşinden veya bir başkasından değer görebilmesi için en başta kendisini değerli görmesi gerekiyor bence. Kendisinin biricik ve kıymetli olduğunu, iyiye ve güzele layık olduğunu, kimsenin kendisini üzmeye veya değersiz hissettirmeye hakkının olmadığını önce kendi kabul edecek ki sonra da eşi kabul etsin. Kibir ve ukalalık boyutuna ulaşmayan özgüven her kadın için elzem. Evet, çevrenizde gözlemlediğiniz türden kadınların, eşlerine her istediklerini yaptırma kabiliyetleri vardır bence de ne var ki bunların ne kadarı onları mutlu etmeye yetiyordur? Ben bu gibi kadınların doyumsuz olduklarını ve asla gerçek saadete erişemediklerini düşünüyorum. Zaten birçoğu gösteriş için yaşayan tipler. Gerçek dünyalarında ne kadar mutlu olabilirler ki? Her şeyden önemlisi insanın kendisini sevmesi, mutluluğa tek başına da muktedir olduğuna inanması gerek.