damladila Kızım 12 aylık çizgi film vs öyle videolar açmıyorum ama gün içinde televizyon açık sizce kötü mü ?
nevadaneevaaa damladila benimki de 11 aylık gün içinde telefondan müzik falan dinlerim bi bakıyorum oraya dalmış gitmiş ama ne yapayım bütün gün ev işi yemek falan onu oyala derken bende aşırı yoruluyorum bazen izliyor karışmıyorum
cokbilmismom damladila ee tabi ki ne anlamı kaldı ekransizligin. Daha beter gündüz kuşağı beyin yıkayan programlar arka planda caliyor oynuyor
gokcen_ damladila çocuk odada sırtı dönük bile olsa ekrandan ses gelmesi de ekran maruziyeti sayıyor doktorlar .Bebeğimin tv ilgisinl kolay kolay çekmez ,doğduğundan beri hiç izlemedi ama artık müzik kanalı filan açıuorum bazen ben de (1 yaşında
uykuseveruykusuzanne damladila evet bence kötü. Ben de bazen açtığımda bebeğimin hiçbir şeye odaklanamadığını gördüm. Sürekli dikkati tv ye kayıyor. Bebeğim uyuyana kadar bizde hep kapalı duruyor