Mrvalpr Benim ikizlerim 1 yaşına girecekler.1 senedir hep destek aldım.Ama benim birde 6 yasına yaklasan bu sene agır bir hastalıga yakalanmıs oglum vardı.Oda psikolojik anlamda ve saglıksal anlamda cok destege muhtactı.O yuzden hic tek bakmadım.
Ama hep derim ki tek ikizleri olan,başka cocugu olmayan anneler biraz zorlansada tekte bakabilir.Önde bi cocuk olunca onunda oyun ihtiyacı,okula götürmesi getirmesi beslenmesi,hersey cok daha zor.