13 aylık 13 aydır ömrümü yedi gerçekten doğduğu günden beri uyumuyo gece 12/1 sabah 6/7 arası uyanıyor gece de uyanıyor ¾ kere uyanma normal değil basbas bağırıyor yırtıyor kendini bi mama yapıp gelene kadar çok yoruldum artık gerçekten ya kimse de yok bakacak eşim de bakmıyor iki üç dakika ilgilenir başka yok kafasını telefondan kaldırmıyor tv açma diyorum önceki postumda bahsetmistim ismine bakmıyor TV yasakladim yine açıyo çocuğun yanında bende çok yoruldum tuvalete çıkmıyayım diye su bile içmiyorum bi öğün anca yiyorum çok sinir stres oluyorum 100 kilo oldum dengesiz beslenmeden stresten napacagimi şaşırdım artık bu kadar huysuz tuhaf çocuk hiç görmedim 21 yıllık ömrümde hiç de düzeleceğini zannetmiyorum doğduğundan beri aynı kırklı bebekti gece 2_3 de uyurdu yine aynı yine aynı hiç değişmiyor bu çocuk değişmez de bence kafayı yiyecem artık az kaldı herşeyi burnumdan getiriyor eve biri gelsin ciyak ciyak ağlıyor bi yere gidelim ciyak ciyak kalabalığa hiç cikamiyoruz zaten bunaldım artık 7-24 saat evde zaten durmuyo çocuk daha da kuduruyo gün geçtikçe böyle çocuğu huysuz uyumayan anne var mı ya ne zaman düzeldi inşallah düzelmiştir de
Biraz içimi dökmek istedim inşallah anlayışlı annelerin karşınıza çıkar 🤍iyi geceler 🌷