Handearsy ben de ücretli öğretmenlik yaptım. Bunun onunla bi alakası yok. Bu parayı alabilmenin şartları var. O şartlar oluştıysa para yatıyor zaten. 32. Haftaya kadar en az 90 gün prim ve 32. Haftada çalışıyor olmak gerekiyordu. Siz o şartları gerçekleştirmişsiniz ki para yatmış. Rahat rahat çekebilirsiniz