Btltha Az önce başka bir postta da konuşuluyordu bu konu. Ben kesinlikle tavsiye ederim çalışmayı, insan kendine geliyor. Ama bahsettiğiniz şartlarda ben de kesinlikle kayınvalideye bırakmak istemezdim. Ben kendim bakıcıya bırakmıştım 15 aylıkken ama işe başlamadan 2-3 ay öncesinde başlatmıştık onu. Ayrıca referansla bulmuştuk. 6 yıldır hala bizimle, 2. kızıma bakmama yardımcı oluyor şimdi de 🥰 Yani bakıcı konusu karışık. Ben çok şanslıydım, mükemmel biri denk geldi. Olmasaydı o durumda ne yapardım, işe başlar mıydım pek bilemşyorum açıkçası.