Mammamiaa_ ayy resmen kızımı anlatmışsınız uyanıkken az içer uyuya geçiş modunda içer ama beyaz gürültülü açarım mesela uykuya geçiş zamanında veririm gerçi bu aralar atakmıdır nedir cc oranı baya düştü içmiyor biraz içip bırakıyor ama çok şükür beslenme reddini aştık bin şükür olsun çok zordu ben kundak yapıp veriyordum öbür türlü küçük olmasına rağmen elini vururdu biberona havalar ısınmaya başlayınca kundağı bırakmak zorunda kaldım ama beyaz gürültü hala bırakamadık