Kizlar cuma günü randevum var kist için muayene olmam gerekiyor ve hamileliğimin başında bir kadın doğum doktoru sayesinde muayene fobi olarak kaldı diyebilirim. Kistten dolayı agdaya doğum sonrası olduğu için de lazere baslayamadim jilet kullanıyorum ama bu şekilde doktora gidip de muayene olmak beni biraz geriyor. Of nasıl yapıcam bana biraz destek 💆🏼♀️