Kızlar bebeğim doğduğundan beri huysuz bir bebek geçmişi çok anlatmayacağım da artık tükenmiştim ayağa alıştırdım başka türlü nefes alamıyordum ama bebeğim artık ayağa iyice alıştı bıraktığım an yatağına ağlıyor zaten gündüz ne yaparsam yapayım uyutamıyorum 10 dakika zor ve sese karşı aşırı hassas bir bebek şimdi uyku rutinin oluşturmaya çalıştım ama onda da çok ağladı dayanamadım bu şekilde yaşayan ve nasıl düzelmesini sağladınz yardımcı olur musunuz