Sim-ay bir sıkıntı olursa yine burdan yazın eminim herkes elinden geleni yapacaktır.. biberon , emzik ,silikon uç araya girerse meme reddi artıyor,uzak durmaya çalışın lütfen.. bir de facebook varsa emzirme akademisine üye olun ,bir sorun olmasa bile hiç aklınıza gelmeyecek şeyler öğreniyorsunuz .. ben hamileyken keşfettim şimdi 13 aylık koklaşa koklaşa emisiyoruz ..