ayseeguull Kızlar sizce en iyisi hangisi benim iki çocuğum var biri 3 yaşında biri 3 aylık spiral düşünüyorum ama kararsızım sizce hangisi🥸
Elfgrn ayseeguull onun kayma ihtimali var doktorum baglatmadan sonra en iyisi kol altı implant demişti. Onu yaptırmayı istiyorum bende bu yüzden ama kaldı şuanlık. Tabi kaymazsa da çok güzel korunma yöntemi spiral
Niyesordunbucevabi ayseeguull ben 5,5 yıl spralle korundum çok memnundum kayma filan olmadı tek kötü yanı adetim 10 gün sürüyordu bide sürekli enfeksiyon var gibiydi onun haricinde ek bi koruma olmadan korudu
ebru3457 ayseeguull oda kayabiliyor onla hamile kalanda çok duydum tabiki korur illaha ki ama hiç bi koruma yöntemi 100 de 100 korumuyır sanırım
ipeksiiimom Niyesordunbucevabi hiç adet sürenizde düzelme olmadı mı🥹 ben 10 ay önce taktırdım dediğiniz gibi 10 güne uzadı bir umut eski haline döner diyordum