Hanımlar ıyı akşamlar benım 2. gebelik 6 ay önce kalp atışı olmadı ıkı hafta geriden geliyordu 7 haftalıkken bu nedenle kürtaj oldum doktorum kürtaj sonrası sağlıklı gebelik için normalde 3 ay sonra öneririz ama senınkı rahme yakındı o yüzden bi 6 ay daha dinlen güçlenir rahmın dedi şimdi diyorum ilerde düşünüyorum gebelik ama yine aynı şey başıma gelir mı çok yıpratıcı bir sürec çünkü halen onun üzüntüsü içimde 🥹 dışarda bebek görsem sesını duysam ağlıyorum ama bıda aynı şeyi yaşamak istemiyorum var mı aradınızda kürtaj sonrası sağlıklı gebelik yaşayan öncesı ne yapamam gerekiyor