Arkadaşlar öyle böyle değil kafamdan, sırtımdan ve göğsümden sular akiyor. Bu sıcaklarda çok fazla tamam ama ben önceden asla terleyen bir insan değildim doğumdan sonra ter olayı çok bıktırdı beni saçlarım tertemiz yapıyorum sonra anında sırılsıklam önleri mahvoluyor. Herkes diyor emzirdigin için hormonlarla alakalı. Doktora gitsem mi acaba yoksa bu emzirme bitince düzelir mi başına gelen var mı