8 aylık bebeğim emzik emmiyor sadece emerek uyuyor gece gündüz fark etmeksizin ve gece çok sık uyanıyor bazen saat başı bazen 2 saatte bir harap olmuş durumdayım uyku eğitimi denedik ilk günden ağlama kıyamet nasıl düzene girecek konuyla ilgili bilgisi olan fikri olan yardım lütfen 🙏