mucizemm94 Aşkım hayatım kocam vs. İlk senelerde hayatım diye hitap ederdik çocuk olduktan sonra bitti herşey ismimi söyler oldu sadece romantik koca az bu dünyada herhalde
papatyam-34 mucizemm94 Aşkım hayatım hatun zevcem der 🙈 ismim ile hiç seslenmez bende aşkım hayatım derim sürekli ama tripli zamanımda ismini derim 😂
mucizemm94 papatyam-34 aşkım demesini çok isterdim demiyor adam ,8 yıldır dedirtemedim neymiş herkes aşkım diyormuş siradanmis peh peh😞😁
forumgurmesi İsimle hitap edince bir tuhaf oluyoruz. Ailelerin yanında, başka misafirlerin yanında isimleri hitap ederiz sadece. Ama başbaşayken, aşkım karıcım hayatım
Teletabianteni 456PlayerEsra biz kızgınken isim normalde hayatim ama oradaki hayatim artik isimle hitap gibi bisey oldu 😀 seninki tersiymis
[silindi] Bazen ismi ile, bazen aşkm, bazen hayatım, yeri gelir kocacığım, yeri gelir kendisine taktığım lakaplar ile. O anki ruh halime bağlı 😂😂
zeyneptasdogen Ben kocam, aşkım derim kendisi ise karı, aşkım, karıcım 😂😂 genellikle başka birileri varken karı der, kimse yokken diğerlerini söyler.
mucizemm94 zeyneptasdogen karı diye seslenir bana da kaba geliyor ya karı nedir aşkım bebeğim varken 😁
ikibaloglanannesi mucizemm94 6 yıldır evliyiz eşimde bende hep hayatım deriz birbirimize . Sadece büyüklerin yanında isimle hitap ederiz.
Mariposa mucizemm94 isimlerimizle sesleniriz birbirimize. Misafir vs varken “hanim bakar misin” der :) Askim bi tanem vs hic hoslanmiyorum ya.
mucizemm94 Mariposa biz alismamisiz hayatım aşkım diyemiyorum kendisi demedigi için benimde içimden gelmiyor acikcasi
zeyneptasdogen mucizemm94 Bende aynısını söylüyorum😂😂 onun köyündeyken avrat diye sesleniyor o daha kötü 😂😂 hatun desin bari🙄