kursatmommy Kızlar selam, ek gıdaya geçişimize az kaldı pastörize süt olduğunu biliyorum fakat hangi markayı tercih ediceğimi bilmiyorum yardımcı olur musunuz 😅🙏🏻
sadecesenmelek kursatmommy bn içim marka cam şişe sütü var ondan mayalayacagm. Jarsey iyi tabi ama heryerde olmuyor mesela şokta Migros’ta yok. İlk oğlumda süt kuzusundan gelen sütlerle mayalıyordum güzel oluyordu
ciomomss kursatmommy ben hep jersey sütle mayalıyorum hem tadı farkediyor hem de çok güzel tutuyor ve diğer sütlere göre içerik bakımından daha zengin herkül markası
Serifealya Süt alıp kendiniz yogurt çalıp verin daha sağlıklı olur dışarıda satılan yurtların içinde bozulmaması için bussuru madde koyuyorlar
kursatmommy sadecesenmelek anladım evet her markette olmuyor daha çok kahvaltıcılarda bulunuyor jersey
Dedektifgadget kursatmommy jersey süt alıp evde mayalıyorum ama bilin bakalım ne oluyor kızım yemiyor 😅😅
sarikavun kursatmommy ilk 1 yil bebisler icin cogu doktor inek sutu onermiyor. Koyun ya da keci sutuyle deneyebilirsin