Arkadaslar 27 günlük benegim var mama ile besliyorum ve dogdukdan 3 gün sonra kabız oldu hala kabız kakasını yapamıyor çok ıkınıyor fitil veriyorum mecburen çünkü kıpkırmızı oluyor. Mamasına zeytinyagıda döküyorum. Altınada sürüyorum. Ama yok gecmiyor 😔