metinaras1 Cıldırmak uzereyim. Oğlum iştahsızdı hep ama bir ay öncesine kadar iyiydi yine yerdi ama şu. Bir aydır yemiyor hele üç gündür hiç yemşyor bugün sabah bir yumurta. Uyurken 90 mama bu kadar başka yok bide uyanınca zorla üç kaşık çorba bidaha yemedi
nazgrr metinaras1 benim oğlumda 7 aylık hiç yemiyor ağlaya ağlaya ağzına 2-3 kendi kaşığıyla veriyorum ağzını çok sıkı kapatıyor
pnarkrd metinaras1 aynı durumdayız yemiyor anne sütü 11 aylık 8 kiloda kaldık Doktorlar çok az diyor 🥲
huda1903 pnarkrd aynı durumdayım 11 aylık ve 8 kilo önceden çok güzel yerdi ve üstüne emerdi şimdi asla yemek istemiyo zorla veriyorum bazen ondada ağzını bir kitliyo ağlıyo diş ağrısıdır dedim dişi patladı ve hafif uzadı artık geçmiştir diye düşünüyorum sıcaklardandır demek istiyorum ama
huda1903 pnarkrd bende öyle oldum normalde bu şeylere takmazdım ama artık gördükçe tartılınca birazcık artı görmeyince takmaya başladım hem çok hareketli Hemde uyku düzeni huzursuz inşAllah düzene girer diye dua ediyorum sevdiği şeyleri falan yapıyorum yedirmeye çalışıyorum ama olmuyo bakalım nasıl düzen olucak artık iştah açıcı şurup bile düşündüm 1 ay sonraki aşısında sorucam ne yapabilirim diye